Veelgestelde vragen

Er zijn diverse parkeergarages op loopafstand van het hotel. De dichtstbijzijnde parkeergarage is Parkeergarage Paleiskwartier. De andere parkeergarage zijn te bereiken via de Paleisbrug. Voor actuele prijzen, bekijk de website van de parkeergarage.

We hebben geen (bewaakte) stalling bij het hotel. We raden de volgende mogelijkheden aan:

  • Fiets: De dichtstbijzijnde bewaakte fietsenstalling is in het Station ‘s-Hertogenbosch op het stationsplein 77. Naast het hotel is ook de mogelijkheid om uw fiets te parkeren, hier is het alleen niet overdekt en bewaakt. 
  • Motor: Deze kan ook naast het hotel geparkeerd worden. Hier is geen bewaking en of betaald parkeren. Wanneer u uw motor in een bewaakte garage wenst adviseren wij Parkeergarage Paleiskwartier.

Ja, Station ‘s-Hertogenbosch is op 500 meter loopafstand (10 minuten). Indien gewenst kunt u ook de bus nemen. 

Onderstaande haltes zijn dichtbij het hotel gelegen:

  • Bushalte Vlijmenseweg ter hoogte van het Koning Willem 1 College. 
  • Bushalte Onderwijsboulevard richting Station ’s-Hertogenbosch
  • Bushalte Onderwijsboulevard/Vlijmenseweg richting Tilburg & ’s-Hertogenbosch

Voor de actuele tijden, prijzen en bus nummers kunt u uw reis plannen via 9292ov.nl.

Vanuit Amsterdam Schiphol:

  • Trein: Er gaan directe treinen vanaf Luchthaven Schiphol naar Station ’s-Hertogenbosch. Reistijd circa één uur. 
  • Auto of Taxi: Reistijd circa één uur, zonder file. Taxi tarief vanaf 120,- 

Vanuit Eindhoven Airport: 

  • Openbaar vervoer: Vanaf Eindhoven Airport neemt u bus 401, 400 of 10 naar Eindhoven station. Vanuit Eindhoven Station neemt u de intercity of sprinter trein naar Station ’s-Hertogenbosch. Reistijd van circa één uur.
  • Auto of Taxi: Reistijd circa een half uur zonder file. Taxi tarief vanaf 50,-

Honden zijn van harte welkom in ons hotel en ons Restaurant & Bar The Den, zolang de hond niet binnen de hoog risico groep valt. Honden, tot 20 kilo, en hulphonden, zijn welkom in onze hotelkamers voor €20,- per nacht. In Current Rooftop Restaurant & Bar hanteren wij een no pet policy.

Wij hebben een aantal mindervalide kamers beschikbaar. Deze kamers hebben diverse speciale faciliteiten zoals rolstoelvriendelijke badkamers en douches. Mocht u deze kamer willen reserveren, neem alvorens even contact met ons op via telefoon of per e-mail. Wij reserveren deze kamer graag voor u.

Deze kamer is ook te boeken met een ‘connecting’ room, zodat familie en vrienden in de kamer naast u kunnen overnachten en direct toegang hebben tot uw kamer.

Het hotel is overal rolstoel toegankelijk met speciale mindervalide toiletten.  Dit geldt voor beide restaurants, onze bars en de vergaderzalen.

Bij Parkeergarage Paleiskwartier zijn rolstoelvriendelijke parkeerplekken. Ook kunnen gasten voor het hotel worden afgezet.

Dit verschilt per reservering en het moment van annuleren. Uw annuleringsvoorwaarden kunt u vinden in uw bevestiging. Onze ‘flexible rate’ is gratis te annuleren tot 15:00 ’s middags de dag vóór aankomst. Onze ‘prepaid rate’ is niet gratis te annuleren, bekijk de voor de exacte voorwaarden uw reservering. Neem vooral telefonisch of per e-mail contact op mocht u twijfelen of de informatie niet kan vinden, wij zoeken dan graag uw reservering op met de bijbehorende details.

U kunt uw boeking annuleren of wijzigen via het platform waarop u geboekt heeft. Dit kan direct bij het hotel per telefoon of per e-mail via reservations@hoteltheden.nl als u heeft geboekt via onze eigen website hoteltheden.nl, marriott.com, Marriott Bonvoy App of via ons team (per mail of telefonisch). Heeft u bijvoorbeeld geboekt via Booking.com of een ander extern platform, neemt u dan contact met hen op.

Als u reist met een baby, dan kunnen wij gratis een baby crib plaatsen. Informeert u ons hier graag vooraf over, dan reserveren wij een baby crib voor u. Deze zijn beperkt beschikbaar.

Bij Hotel The Den hebben we geen kamers die meer dan 2 volwassen kunnen verwelkomen. Wel hebben we een aantal kamers met een tussendeur, die we eventueel kunnen openen en zo met elkaar kunnen verbinden. Dit houdt in dat u 2 kamers moet boeken. Als u twee kamers wenst met een tussendeur, laat dit ons tijdig weten. We hebben hierin beperkte beschikbaar. 

Neem contact op met ons telefonisch of via: reservations@hoteltheden.nl

Ja, wij hebben een aantal Deluxe View kamers waar een bad-douche combinatie aanwezig is. Mocht u een bad wensen, geef dit graag tijdig aan ons door. Wij proberen rekening te houden met uw wensen. Dit is mogelijk afhankelijk van beschikbaarheid.

Ja er is een koelkast aanwezig op de kamer, deze is enkel niet gevuld.

Ja, er zijn koffie en thee faciliteiten op de kamer. Op elke kamer is er Nespresso koffiemachine en waterkoker beschikbaar met gratis Nespresso cups en biologische thee van Café Couture.

Ja, er is een föhn aanwezig op de kamer.

Een Twin Room heeft twee éénpersoonsbedden van 90 cm bij 200 cm, ideaal voor families, collega’s of vrienden.

Room service is beschikbaar vanaf 07:00 tot 22:00 uur. U vindt ons roomservice menu op de kamer met behulp van een QR code. Het eten en drinken wordt verzorgd door Restaurant & Bar The Den.

Inchecken is mogelijk vanaf 15:00. Mocht u een early check-in wensen dan kan u dat bij de reservering aangeven. Wij kunnen een early check-in nooit garanderen, dit gaat op basis van beschikbaarheid. Als u gegarandeerde early check-in wenst, moet u de kamer de nacht ervoor ook reserveren.

U kunt tot maximaal 12:00 ‘s middags uitchecken op de dag van vertrek. Informeert u onze front office als u wenst later uit te checken. Zij kunnen informeren over de beschikbaarheid en eventuele kosten hiervan. Mits beschikbaar kan de check-out uitgesteld worden tot maximaal 16:00 uur, de kosten hiervoor bedragen 10, - euro per uur.

Ja, Current Rooftop Restaurant & Bar en Restaurant & Bar The Den is voor iedereen geopend.

Het ontbijt wordt zeven dagen per week verzorgd in Restaurant & Bar The Den van 07:00 tot 11:00 in de morgen. 

Wij zullen ten alle tijden rekening houden met allergieën van onze gasten. Dieetwensen zijn in overleg. Geef dit bij ons aan zodat wij het F&B team op de hoogte kunnen brengen.

Dit verscheelt per prijs of reservering en arrangement. Als u een bestaande reservering heeft, kunt u dit terugvinden in uw bevestiging. Neem vooral telefonisch of per e-mail contact op mocht u twijfelen of de informatie niet kan vinden, wij zoeken dan graag uw reservering op met de bijbehorende details.

Ja, wij hebben een creditcard nodig ter autorisatie. Er wordt tijdens de check-in een bedrag (de kamerprijs + 50 euro per nacht) gereserveerd op de creditcard. Bij check-out wordt dit gereserveerde bedrag gebruikt voor de betaling en wordt het resterende bedrag vrij gegeven op de creditcard. U kunt op dat moment ook besluiten met een debet card (Maestro/pinpas) te betalen of contant, dan wordt het volledige gereserveerde bedrag op de creditcard vrij gegeven. Soms kost het de bank enkele dagen om dit vrij te geven.

Neen, dit is helaas niet mogelijk. Mocht u geen creditcard ter beschikking hebben dan kunt u de betaling met een debet kaart doen (maestro/pinpas). De borg bedraagt dan 100 euro per nacht. Wij zullen op check-in de betaling volbrengen bedrag (kamer prijs + 100 euro per nacht) tijdens de check-out zal het resterende bedrag aan u worden terugbetaald. Houd er rekening mee dat het vier werkdagen kan duren voordat dit bedrag op uw rekening is bijgeschreven.

Honden zijn van harte welkom in ons hotel en ons Restaurant & Bar The Den, zolang de hond niet binnen de hoog risico groep valt. Honden, tot 20 kilo, en hulphonden, zijn welkom in onze hotelkamers voor €20,- per nacht. In Current Rooftop Restaurant & Bar hanteren wij een no pet policy.