Hier vind je snel en eenvoudig alle informatie die je nodig hebt over je verblijf, onze faciliteiten en praktische zaken zoals parkeren. Mis je een antwoord op je vraag? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.
- Algemeen
- Is er parkeergelegenheid bij het hotel?
Helaas hebben wij geen eigen parkeergelegenheid. De dichtstbijzijnde parkeergelegenheid is parkeergarage "Paleiskwartier". Het adres hiervan is; Spiegeltuin 1. Mocht u een elektrishce auto willen opladen in deze garage dan kun u het beste de ingang aan de Hugo de Grootlaan 84 gebruiken. De kosten in deze garage zijn €3,20 per uur en €20,- per 24 uur en deze kunnen voldaan worden bij de ingang van de garage. Er is ook een mogelijkheid om de auto bij P+R Transferium Deutersestraat te parkeren voor €5,10 per dag. Op deze locatie kun je met de bus naar de stad of kun je (indien voorradig) gratis een fiets lenen. Voor meer informatie zie; https://www.zinindenbosch.nl/nl/location/p-r-transferium-deutersestraat
- Beschikt het hotel over een zwembad of wellnessfaciliteiten?
Hotel The Den heeft geen zwembad of wellnessfaciliteiten.
- Is er een fitnessruimte beschikbaar?
Hotel The Den beschikt over een 24-uurs fitnessruimte, exclusief toegankelijk voor onze hotelgasten en voor sporters van Enforce.
- Kan ik als niet-hotelgast gebruikmaken van de fitnessruimte?
Er zijn mogelijkheden om te sporten als je niet in het hotel verblijft. Wij werken samen met Enforce voor externe fitnessmogelijkheden. Voor meer informatie, bekijk de website: https://enforce.nl/den-bosch/
- Ik ben iets verloren tijdens mijn bezoek, wat moet ik doen?
Alle gevonden voorwerpen worden door ons geregistreerd op Deliverback. Vul daar je contactgegevens en een beschrijving van het verloren item in. Zodra wij het hebben gevonden, zorgen we ervoor dat het naar je wordt opgestuurd. Liever zelf ophalen in het hotel? Laat het ons weten, we bewaren het graag voor je.
- Restaurants & bars
- Beschikt het hotel over een restaurant?
Ja, je kan bij ons genieten in Current van een heerlijk diner. Wij verwelkomen zowel hotelgasten als externe bezoekers.
- Beschikt het hotel over een rooftop bar?
Op de negende verdieping van Hotel The Den vind je Current Rooftop Bar.
- Wat zijn de openingstijden van het Restaurant en de bar?
Bekijk hier de meest actuele openingstijden van Current Rooftop Restaurant & Bar
- Kamers
- Wordt er dagelijks schoonmaakservice aangeboden?
Wij verzorgen dagelijkse schoonmaak aan alle hotelkamers.
- Zijn huisdieren toegestaan in de hotelkamers?
Wij verwelkomen graag honden in ons hotel, er wordt een schoonmaak tarief gevraagd van €50,- per verblijf van de hond.
- Zijn alle hotelkamers voorzien van een bad?
Niet alle kamers beschikken over een bad. Sommige "Deluxe View" kamers hebben een bad. Mocht u graag een bad willen, laat dit dan vooral weten bij het maken van uw reservering.
- Zijn er rolstoelvriendelijke hotelkamers beschikbaar?
Ja, we hebben rolstoeltoegankelijke kamers. Deze zitten op de 2e etage, alle etages zijn te bereiken met een lift.
- Zijn er hotelkamers met een kitchenette?
Het hotel heeft geen kamers met kitchenette.
- Beschikt het hotel over kamers waar roken is toegestaan?
Het gehele hotel is rookvrij.